Startsida

söndag 11 januari 2009

Vilken härlig helg

11 januari 2009 dagens namnsdag är Jan, Jannike - GRATTIS IGEN, JANNICE! Grattis även till min kusen Camillas man Jan.

Vilken helt otrolig helg jag har haft. I fredags var det födelsedagsfirande för mig. Då kom mina goda vänner och vi fikade med små prat. Hur mysigt som helst. Plus att jag är helt överlycklig över alla fina presenter som jag fick fast jag inte igentligen ville ha något. TUSEN TACK!

Lördag var lite stressig - den kan ju lätt bli det när man har ett så späckat program som vi hade. Men det var både roligt och jobbigt. Men mest roligt. Lördagen började med att jag hade ställt klockan på 7. Jag vaknade lite innan och var väl inte 100% vaken. Så jag glömde stänga av klockan. Gick ner och duschade. Så någon sovmorgon blev det inte för gubben. Han visste ju knappt hur han skulle stänga av min klocka. Sedan blev det till att göra tårta och förbereda för middagen. När klockan började närma sig 9 bar vi iväg till Almunge för att göra melodikryssfrukost. Vi kom lite tidigt men vad gör det - bättre det än att bara komma direkt till bords. Efter det bar vi iväg till Jessica & Alexander för att se till att de kunde komma med oss hem. Fixade lite lunch och sedan började alla att droppa in. Mycket roligt och kul att träffa alla. TUSEN TACK -för alla presenter. Jag är hel nöjd. Nytt paraply, rosa halsduk, strumpor, torkställning, servetthållare, klänning, pengar, lotter och blommor. VAD mera kan jag önska mig.
I dag blev det mysig frukost med tänd brasa och mysiga frukostgäster. Sedan bar vi i väg till Heby med småfolk och mamman. På vägen hem en sväng in till Willys sedan till Almunge och familjen Berggren. Där vi bokade vår carparadekryssning som kommer ske senare i år. Sedan språkade vi även om att göra ett besök till Rättvik och kolla in LarzKristerz och Schotts. Ja, nu är det säkert många som tycker att det är lite pensionsvarning. Men då får väl de som tycker så tycka det. Här finns även en annan idol från Dansbandskampen.
Vill också passa på att tack Jessica för hjälpen med att "snygga till " min blogg.

Må så gott nu allt folk
Kram Marie
video

4 kommentarer:

  1. haha,robert är ju bäst ju! haha,snyggt han dansar. hihi,tack för i helgen och ännu tack för jag fick sova ut.. hoppas ni var pigga. han är snabb den dära lilla mannen.. puss

    SvaraRadera
  2. Va så lite så, hjälper dig gärna med bloggen.. :)
    De var en otrolig underbar helg hos er, synd att lilleman va lite grinig där. idag har han varit mkt grinig. Går inte jämför med igår. Igår var han lugnare.. vet inte va de kan beror på. men han somnade sedan på kvällen vid 19.00.

    Puss puss på dej mammsen och hälsa till pappa

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Ja, det blir mkt att stå i när man fyller år. Vilken tur för mig att barnen är födda samma dag =), ja för dig också förstås med tjejerna.
    Rolig video! Jag gillar Robban.

    SvaraRadera
  4. De är något fel på min kl här på bloggen, vet inte hur man ändrar den.. emn ska kolla :)

    Puss puss

    SvaraRadera