Startsida

tisdag 13 januari 2009

STORA GRATTIS KRAMAR


13 januari 2009 dagens namnsdag är Knut.


STORA GRATTIS KRAMAR FRÅN MORMOR & MORFAR TILL CHARMTROLLET WILLIAM, 1 ÅR IDAG. Gud va fort livet går. Inte kan man bromsa heller. Bara hänga med.


Första natten gick hur bra som helst att jobba. Plus att jag var lite förvånad av att jag inte behövde vakna något när jag väl hade somnat nu på morgonen. Jag menar att jag behövde inte upp på toa eller så. Hur skönt som helst - jag slocknade på bussen och när jag väl var hemma brassade jag igång lite havregrynsgröt. Sedan var det bara att krypa ner i sängen. Ett annat plus var ju att det var riktigt mörkt ute. Hur skönt som helst. Så nu har jag ätit min lunch och ska se till att få på mig kläderna.


Det är nog allt som blir för i dag i Kotteland - om det inte dyker upp något intressant.
Om ingen vet vem den unge herren är på kortet så är det William som färsking.

Puss & kram alla gran och tallkottar.

Kram Marie

4 kommentarer:

  1. Åh har han verkligen varit så liten, såå undebart!!! grattis wille..

    skönt att de gick bra att jobba..
    puss

    SvaraRadera
  2. Wille tackar och bugar! :)

    SvaraRadera
  3. oj så fort tiden går!
    Grattis lille William!
    Tänkte åka till Knutby idag men jag orkade helt enkelt inte det. Åker nästa tisdag till BVC så då lämnar jag mönstren i din brevlåda. Eller så svänger jag in hos Jessica. Får se hur jag gör, du lär märka hur.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen mamma.. Nu kan du se på min blogg hur biffarna ser ut :) receptet finns också där :)

    PUSS

    SvaraRadera