Startsida

torsdag 22 januari 2009

Livsgnista

22 januari 2009 Vincent, Viktor - Grattis Viktor W.

Jag måste bara säga till Er alla som läser min blogg att jag blev så himla berörd av en sådan fin människa när jag läste i dagens Aftonbladet. Jag kräver att Ni läser artikelt i Aftonbladet om Björn och han Ellen. Sedan så tänker jag även lägga in honom i min länklista och följa honom i livet. SNACKA OM LIVSGNISTA. NU ÄR DET DAGS ATT VI ALLA TÄNKER TILL OCH BARA TAR VARA PÅ VARANDRA. Glöm alla överviktskilon, alla saker som Ni vill ha och alla träningspass som Ni går miste om. Kolla in till http://singelpappa.blogg,se

Jag vet inte vad jag ska skriva för något efter denna lilla lässtund som jag har haft på Aftonbladet och singelpappa. Men det kommer säkerligen mera en annan dag.
Må så gott nu och tänk Er för.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. ska kika på artikeln :) hihi..
    stefan fick bort jouren så han akn följa emd på lörd. så ni behöver inte hämta mig :)

    puss

    SvaraRadera
  2. Ska kolla in denna jag med.. Vad de nu kan vara. Hihi,Wille sover i sin födelsedagssäng nu:) hihi,fast i vårat rum. Tobbe ville att han skulle sova där. Han sover bra i den. Överlycklig han är när han såg den:D

    SvaraRadera