Startsida

måndag 26 januari 2009

Lever i en drömvärld


26 januari 2009 dagens namnsdag Bodil,Boel
I dag har det kort dag. Eller så gick tiden till att kolla in på nätet. Något är det i alla fall. Som vanligt när jag vaknade startade jag datan. Kollade mail och blogg. Sedan åt jag frukost.
Gick till datorn igen. Jamen vad tusan. Man kan ju inte sitta här hela dagen. Så jag tog och bakade lite småfralla och gjorde en köttgryta. Sedan var det dags att ta en tupplur - ja men vad tusan händer då tror Ni? Jo just det en försäljare ringer och vill prata med Karl eller Jimmy eller Michael. Vad tusan nu har de ringt i två veckors tid och inte lyckas pricka in när gubben är hemma. Det är ju bara att beklaga att de är så tröga att de inte förstår att folk jobbar ju oftast på dagtid!!!!!! Så vi får se hur många gånger till de ska ringa innan de lyckas- man får ju inte ge sig.
Hittade i alla fall min drömbil i gömmerna i min mapp. Kolla in en rosa Cadillac! Inte dålig vill jag säga. Men troligen får jag nöja mig med en egen moped. Inte dåligt det heller.
Jag har även gått in och anmält mig på Facebook. Gubben kommer att ta ut skilsmässa!!!!! Man får väl göra lite i smyg kanske. En vacker dag kanske han också sitter som jag med både blogg och facebook - VAD TROR NI? Kanske inte de närmaste tiden.
Måste gå och lägga in ved i spisen. Plus umgås lite med gubben.
Puss och kram
Marie

3 kommentarer:

  1. hihi.. ja de skulel av kul om pappsen bloggade lite =) hihi..

    jaa när man väl har skaffat något på internet så kan man inte låta bli, du ser jag bloggar varje dag nästan..och de är sååå kul!!!
    Men idag får jag allt låta bli annars har jag gjort mitt 53 inlägg för bara januari, hm hur går det ihop.. det finns ju bara 31 dagar i januari månad..
    som du förstår så kan jag inte blogga hela tiden..

    puss

    SvaraRadera
  2. Hihi,ja Tobbe sa du hade skaffat dig en facebook!=) Hihi,kul.. Haha,jag tror inte pappa kommer sitta vid en facebook lr blogg.

    SvaraRadera
  3. jätte konstigt jag kan inte kommentera ditt inlägg som du skrev igår (28 jan).. jätte konstigt :(

    Men alexander tackar för det fina kortet han fick å posten :)

    Puss

    SvaraRadera