Startsida

lördag 31 januari 2009

After Work kväll

31 januari 2009 dagens namnsdag Ivar, Joar.

Det har nu gått några dagar sedan jag skrev. Men det är mycket nu!!!! Det är ju både facebook, jobb och så måste jag hinna med gubben också. Han är ju inte glad åt att jag har hittat in på facebook ska ni vet. Jag försöker att uppmana honom till att ta en titt själv - men det är lika svårt som att få gamla hundar att sitta! Men men ....så är livet.

I går glömde jag naturligtvis att gratta min mamma som hade namnsdag. Så det få bli en signal till henne idag istället. Vi brukar ju inte fira namnsdagar men ett grattis kan man ju i alla fall säga.
Vi (jag, gubben, våra vänner Dennis och Monica samt deras dotter Emma) var i alla fall till Faringe bygdegård på After Work kväll. Trevlig tillställning! Där fanns det mat och dryck till självkostnades pris. Inte dumt alls. Men jag ville mest åka dit för att höra på en utav mina "idoler" Almunges svar på Bruce Springsteen - Andreas Deborg. Han hade ju fått titeln trubadur. Hoppas att det blir flera gånger som man får lyssna på denna man. För han är bra ska Ni veta.

Gubben for iväg till Heby för att hämta hit Jannice och William. Mysigt att vi ska få rå om dem lite grann. Jag sa att jag är hemma för att elda lite och förbereda maten. Men det blir väl lite si och så med den saken när man sätter sig vid datorn. Men jag måste visa att jag gör annat också för gubben. Så nu ska jag hämta in ved och lägga in lite i spisen.

Må så gott alla!
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Åh nu kan man äntligen kommentera, kunde inte kommentera ditt föra inlägg, tyvärr. inte jannice o steffe heller.. så de måste ha blivit ngt fel där.

    Iaf, Adde sjunger ju så himla fint.. så nu hade det säkert trevligt!! Ville också dit men vi var så trötta.. ananrs skulle vi hakat på :)

    Puss på dej

    SvaraRadera
  2. Åh, det hade jag totalt glömt bort! Vi skulle ju också dit. Himlans otur alltså.
    Adde sjunger klockrent. Hade varit så kul att komma.
    Kram

    SvaraRadera